زن قدرت باور

زن قدرت باور

کتاب « زن قدرت باور » به تازگی توسط انتشارات “آسمون ریسمون” به قلم نسرین مروستی در ۱۷۰ صفحه به چاپ رسیده است .

این کتاب برگرفته از سمینارها و کتابهای افراد سرشناس در زمینه روابط عاشقانه و احساسی همچون برایان ناکس، گری چاپمن و …. است.

در کتاب « زن قدرت باور » با معرفی سه شخصیت:

  • زنان همیشه خوب،
  • مردان بازیگر
  • زنان با کمالات

زنان و دختران جوان را در داشتن رابطه ای موفق یاری میکند.

این کتاب شامل دو بخش است.

در بخش اول کتاب:

در فصل اول، به معرفی زنان همیشه خوب پرداخته شده  و رفتارهای اشتباهی که در یک رابطه از این زنان سر می زند  و باعث شکست در روابطشان میشود مطرح می گردد.

در فصل دوم، با معرفی انواع شخصیت های مردان بازیگر به زنان نشان داده شده که چگونه مردانی که قصد به بازی گرفتنشان را دارند بشناسند و در دام آنها گرفتار نشوند همچنین علامت های خطر نیز بازگو شده است.

در فصل سوم ویژگی ها و رفتارهای موفقیت آمیز زنان باکمالات و علت موفقیت هایشان در روابط احساسی و زندگی فردی بیان شده است.

و اما در بخش دوم کتاب راهبردهای رفتاری که یک زن را از ابتدا به شکلی موفقیت آمیز در رابطه به پیش میبرد به نگارش درآمده است  و راه حل هایی برای روابطی که دچار مشکل شده اند نیز مطرح شده است.

سخنی از نگارنده:

برای داشتن یک رابطه عاطفی موفق هر آنچه نیاز دارید در وجود خودتان جاریست. آنچه که در زنان موفق می‌بینید، همه به شکلی بالقوه با وجودتان گره خورده تنها باید قدرت درونتان را باور داشته باشید و آنها را به نیرویی بالفعل تبدیل کنید.

خواندن این کتاب را برای همگان از دختران 16 ساله تا هر سنی توصیه میکنم؛ آنچه که مسلم است سن شروع روابط عاطفی کاهش یافته و چه بهتر که دخترانمان با آگاهی وارد چنین روابطی شوند تا دچار مشکلات و شکستهای عاطفی و از این دست نشوند. همچنین تمامی زنان با خواندن این کتاب به آنچه برای موفقیت در زندگی عشقی نیاز دارند دست خواهند یافت.

این کتاب میتواند هدیه ای باشد به خودتان و عزیزانتان ، به آنها که در راه عشق نیاز به راهنما دارند.

 

 

متن پشت جلد:

” چرا بسياری از زنان احساس ميکنند قربانی رابطه شان هستند و مردان زندگيشان ارزش و احترام درخور آنها را برايشان قائل نيستند؟ چرا جذابيت زنان به اصطﻼح “هميشه خوب “به مرور رنگ ميبازد؟ چرا گاهی در کمال ناباوری و زمانی که در ظاهر همه چيز در يک رابطه عالی به نظر ميرسد ناگهان تمام عشق و علاقه مرد فروکش ميکند؟ چرا بسياری از مردان عالی شيفته زنانی با ظاهری کاملا معمولی ميشوند؟ چرا تعداد زنانی که در روابط عاطفيشان موفق هستند و توانسته اند اين رابطه زيبا را در بلند مدت حفظ کنند اندک است؟ اين زنان موفق چگونه توانسته اند چالشی جذاب و هميشگی برای مردان خوب باشند که مردان اينچنين عاشقشان هستند و از انجام دادن هيچ کاری برای آنها دريغ نميکنند؟!

کتاب زن، قدرت، باور پاسخيست برای تمامی اين ابهامات و ندانسته ها و همانند راهنمای شما از ابتدای شروع رابطه به منظور کسب شناخت کامل و پايه گذاری رابطه ای قدرتمند با مرد دلخواهتان شما را ياری خواهد کرد .اين کتاب به شما کمک ميکند که اگر در مسير اشتباه قدم برميداريد، راه درست را پيدا کنيد و اگر رابطه تان به نفس های آخر افتاده با راهبردهای موثر و عملی جانی دوباره به آن دهید.”

از این کتاب بخوانید: تو هسته اصلی زندگیت هستی

از این کتاب بخوانید: چگونه از همان ابتدا و در شروع رابطه بهترین اثرگذاری را داشته باشیم


مطالب مرتبط: چهار نشانه مرد عاشق

: چرا من معمولا مردهای بد را جذب میکنم؟


میتوانید این کتاب را از سایت 30book تهیه کنید.