تو هسته اصلی زندگیت هستی

زن قدرت باور

بخشی از فصل پنجم کتاب «زن قدرت باور»

تو هسته اصلی زندگیَت هستی:

برای بسیاری از زنان مردانشان مهمترین فرد در زندگیشان هستند حتی زمانی که دارای فرزند هم می شوند. شاید به نظر خوب آید اما در واقع چنین نیست. مردها وقتی که احساس کنند که در مرکز زندگی یک زن، فراتر از هرچیز و هرکسی برای او قرار دارند یا می ترسند یا خیالشان از بودن همیشگی شما آسوده می شود.

آیا این همان کاری است که شما انجام می دهید؟

وقتی شما عاشق مردی می شوید او همه چیزتان می شود. البته این تقصیر شما نیست این ناشی از غریزه شماست. با این وجود بهتر است کمی قدم به عقب بردارید. اگرچه ممکن است او واقعا برای شما مهم باشد اما شما باید بدانید که جنبه های مهم دیگری نیز در زندگیتان دارید این تفکر و رفتار در شما باعث می شود تا چالش برای او ادامه یابد و او خود را ملزم به احترام به شما بداند و تمام تلاش خود را برای از دست ندادن شما همواره به کار بندد.

چالشی کردن رابطه را با دائماً تهدید کردن به ترک رابطه اشتباه نگیرید.

به طور کلی باید بگوییم سیاست چالشی کردن رابطه در اینجا در واقع داشتن یکسری فعالیتهایی است که واقعا برای شما مهم هستند. او باید به این باور برسد که آن کارها واقعا برای شما مهم هستند و او تا موقعی که برای شما مرد خوبیست شما برایش ارزش قائل هستید و قرار نیست شما با همه رفتارهای بد او کنار بیایید. خیانت کردن و تهدید به رفتن با مردان دیگر فقط به مردتان ثابت می کند که شما زن خوبی نبوده اید و شما را بی ارزش نشان می دهد پس به روش درست عمل کنید.

تو هسته اصلی زندگیت هستی – این مطلب توسط مجله انگیزشی حس سبز تهیه شده است

یک زن موفق و پیروز قبل از اینکه با مرد آرزوهایش ملاقات کند زندگی خودش را به خوبی سروسامان داده و برای زندگیش برنامه و هدف دارد. او شغل، علاقمندی ها، سرگرمی ها، فعالیت های اجتماعی خودش را دارد و به خوبی می داند که ملاقات کردن با مرد ایده الش دلیل بر این نمی شود که بلافاصله از خودش و برنامه هایش فاصله بگیرد. برنامه ها و هدف های زندگی او به اندازه برنامه های آن مرد مهم هستند.

می خواهیم روی این نکته تاکید کنیم که یک زن با ارزش های بالا و ارزشمند هیچ وقت زندگی و هدف های خود را برای بدست آوردن توجه یک مرد رها نمی کند. او برنامه ها و زندگی اش را بر اساس برنامه های مردش تنظیم نمی کند چرا که به خوبی می داند عملکردی این چنین حتی بهترین رابطه را از مسیر قشنگش خارج خواهد کرد.

شیرازه یک شخصیت را رفتارها، فعالیت ها، عادت ها و سرگرمی های یک فرد می سازد وقتی این ها تغییر کنند هویت فرد از بین می رود و فردی بی هویت هیچ گاه نه در نظر خودش و نه در نظر دیگران جذاب نیست.

او خوب می داند که زنی که مثل موم در دست مرد باشد و به هر شکلی که مرد می خواهد در بیاید خیلی زود جذابیتش را از دست خواهد داد. این بحث را با منعطف بودن در رابطه اشتباه نگیرید. جلوتر به مبحث انعطاف خواهیم پرداخت.

بارها شنیده ایم که برخی از زنان گلایه می کنند که من بخاطر مرد زندگیم از شغلم، سرگرمی هایم ( منظور فعالیت های مثبت می باشد مثل کلاس های هنری، ورزشی و … ) ، دیدار با دوستان و خانواده ام  گذشتم ولی او قدر کارهایی که بخاطر او کردم  را ندانست و در نهایت این من بودم که زندگی ام را باختم.

در واقع این دسته از زنان در حال اعتراف به اشتباهاتشان هستند ولی به اشتباه فکر می کنند در حق مرد و زندگیشان لطف و گذشت کرده اند. آنها با خود می گویند ” فلانی هیچ کدام از این کارها را هم انجام نداده ولی بیا و ببین مردش چه کارها که برای او انجام نمیدهد”.

تو هسته اصلی زندگیت هستی – این مطلب توسط مجله انگیزشی حس سبز تهیه شده است

این دسته دقیقا این نکته که مشکل کجاست را پیدا کرده اند اما اشتباهشان اینجاست که به رفتار خودشان امتیاز مثبت می دهند و از کسی که مثل آنها رفتار نکرده به بدی یاد می کنند. قربانی کردن خود در رابطه یک رفتار کاملا اشتباه هست در حالیکه منعطف بودن و برای رابطه راه آمدن یک ویژگی بسیار مثبت است.

به خاطر داشته باش: یک زن موفق از بودن در کنار مرد زندگی اش لذت میبرد اما بخاطر نبودنش درهم نمیشکند، بیاموز که خودت هسته زندگیت هستی نه او و نه هیچکس دیگر

میتوانید در بخش معرفی کتاب درباره آن بیشتز بدانید : زن قدرت باور

این فیلم را ببینید:

 

One thought on “تو هسته اصلی زندگیت هستی

  1. Pingback: زن قدرت باور - مجله انگیزشی حس سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *